FAQ’S - TriVita

    Jesteś tutaj!
  • Home
  • FAQ’S

Nad mieszkańcami Naszego Centrum całodobowa opiekę sprawują wykwalifikowane pielęgniarki oraz opiekunowie.

Rodziny mogą odwiedzać Naszych mieszkańców bez ograniczeń czasowych.

Tak. Raz w tygodniu w Naszym Centrum odprawiana jest Msza Święta.

Tak. Mieszkańcy mogą wyjeżdżać z rodzinami na przepustki.

Posiłki są przygotowywane przez firmę cateringową według diet.

Tak, mogą korzystać z konsultacji i kontynuacji leczenia w naszych poradniach specjalistycznych.

Dostarczenie leków i pampersów jest po stronie rodziny. Istnieje jednak możliwość, abyśmy wyręczyli w tym zakresie rodzinę lub mieszkańca po zabezpieczeniu przez nich środków finansowych . W tym celu zostało utworzone specjalne konto na które rodziny mogą wpłacać środki, na prywatne potrzeby mieszkańca.

Tak. Mieszkańcy mogą korzystać z pełnej oferty Centrum Rehabilitacji TriVita.

Gotówka lub karta na miejscu przy podpisaniu umowy,
Przelewem według terminu płatności,
MEDIRATY

Aby dokonać rezerwacji pobytu w Naszym Centrum należy wysłać wypełnione dokumenty
– Wniosek o przyjęcie (link)
– Zaświadczenie lekarskie (link)
Wypełnione dokumenty należy wysłać do Nas na maila : recepcja@trivita.pl, wysłać pocztą tradycyjną lub złożyć osobiście.

Dokumentacja medyczna,
Orzeczenie o niepełnosprawności jeśli jest,
Wózek inwalidzki/kule, chodzik lub inne jeżeli osoba porusza się przy ich pomocy,
Ubranie dzienne i nocne, oraz wygodne obuwie,
Inne rzeczy zgodnie z ustaleniami z personelem Centrum Opieki

Skip to content